Naše návnady

Back office

Brno | 10.10.2024 [101652]
Hledáme komunikativního obchodního specialistu/specialistku s vášní pro péči o zákazníky.

Bližší popis pozice


  • Přijímání a zpracování objednávek: Komplexní správa objednávek od zadání až po fakturaci, včetně kontroly správnosti a úplnosti údajů.
  • Komunikace se zákazníky: Aktivní budování vztahů se zákazníky, řešení jejich dotazů a zajištění hladkého průběhu obchodních transakcí.
  • Logistická podpora: Koordinace dopravy zboží, příprava potřebné dokumentace a zajištění včasného doručení zásilek.
  • Administrativa: Evidence a správa obchodních dat v interním systému.
  • Požadavky


  • Samostatnost a proaktivita: Schopnost pracovat samostatně a efektivně řešit problémy.
  • Zkušenosti v oblasti obchodu: Znalost základních obchodních principů a procesů.
  • Počítačové dovednosti: Zběhlost v práci s MS Office a dalšími relevantními aplikacemi.
  • Komunikativnost a orientace na zákazníka: Schopnost jasně a srozumitelně komunikovat, budovat důvěru a řešit konflikty.
  • Jazykové znalosti: Výborná znalost anglického slovem i písmem. Znalost Polštiny velkou výhodou.
  • Zodpovědnost a spolehlivost: Schopnost dodržovat termíny a nést zodpovědnost za svěřené úkoly.
  • Pracovní podmínky


  • Atraktivní finanční ohodnocení: Základní plat, stravenky a možnost získat zajímavé bonusy.
  • Možnost dočasného zkráceného úvazku 30 - 35h týdně s výhledem na plný úvazek
  • Příjemné pracovní prostředí: Flexibilní pracovní dobu, možnost vzdělávání, příspěvky na penzijní připojištění a další benefity.
  • Kariérní růst: Šanci podílet se na rozvoji úspěšné společnosti a získat cenné zkušenosti.
  • Stabilní zaměstnání: Práci v dynamické společnosti s přátelským kolektivem.
  • Odpovědět na nabídku

    Kontakt

    Hanka Paulíková

    HR hunter
    +420 777 751 102
    paulikova@spinware.cz